internet op laptop met win 95 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
heb een oude laptop gekocht en wil er mee op internet, maar krijg geen internetverbinding. Is met netscape, maar het lukt me maar niet om verbinding met internet te krijgen
kan geen nieuwe verbinding maken

kan iemand mij helpen?
win95internet.JPG

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je via een LAN verbinding gaat maken, wordt de NIC welk goed herkend door windows apparaatbeheer?

Geplaatst door maestro12
ik neem aan dat je via een LAN verbinding gaat maken, wordt de NIC welk goed herkend door windows apparaatbeheer?

uhm, NIC?
de modem wordt wel herkend en die modem heeft nog gewerkt, heb hem werkend gezien...
dus ja...

NIC (Network Interface Card)
Maar goed het gaat dus om een modem. Welk modem en ISP?

Volgens mij heb ik hetzelfde probeem met mijn pc.
Dit heb ik als volgt opgelost.

Als je werkt met internet explorer 5 of 5.5 moet je deze eens via het configuratiescherm-software- instaleren,verwijderen internet explorer 5 of 5.5 verwijderen, daarna krijg je de optie oudere versie herstellen, dan ga je werken met I.E. 4 die vond bij mij direct de lanverbinding.

Het is niemand gelukt bij mij I.E. 5 of 5.5 werkend te krijgen, met een lan verbinding ook mijn leverancier niet.
Het is een tussen oplossing want I.E.4 is wel een verouderde versie maar bij mij is het de enigste manier om met win 95 op het internet te kennen via een lan.
succes Ans

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan