Internet op Laptop via Netgear

Status
Niet open voor verdere reacties.

JepserC

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Hoi,

een paar maanden geleden heeft een monteur alles geplaatst voor internet en liet de desktop computer verbinding maken via de usb-stick. Hij zorgde ook voor internet op de laptop. (Hoe hij did deed weet ik niet precies, want ik was niet aanwezig.)

We hadden dus internet op de desktop en laptop. Door omstandigheden heb ik vista opnieuw op mijn laptop gezet, alleen weet ik niet precies hoe ik nu verbinding moet maken. Ik heb geprobeerd naar netwerken te zoeken en verbinding gemaakt met onze verbinding 'Ziggo54370'. Ik heb nu wel internet, maar het valt vaak weg. Ik heb ook geprobeerd de usb-stick op de laptop te installeren en vervolgens verbinding te maken en dat werkte, maar dan heb ik dus geen internet op de andere computer. :confused:

Ik hoop dat iemand me kan helpen. :(

laptop

wat wil je:
draadloos op desktop en laptop?
wat is het merk en type va je laptop
wat is het merk en type van je draaloze router

wat wil je:
draadloos op desktop en laptop?
wat is het merk en type va je laptop
wat is het merk en type van je draaloze router

Geen probleem, het is al opgelost. :)

Ik had gebeld naar Ziggo en die zeiden dat ik goed verbinding had gemaakt via de laptop door het wachtwoord van mijn eigen verbinding in te vullen en toen verbinding had gemaakt. Toen had ik dus naar de zaak gebeld waar ik de laptop gekocht heb en die adviseerden mij om de laatste drivers van de acer website te downloaden en de laatste windows updates te installeren. Dit bleek dus te helpen, mijn verbinding valt niet meer uit.

Sorry voor de late reactie, ik dacht dat er na 3 dagen geen reactie's niemand meer zou reageren. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan