internet op men laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batman755

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Hey, ik heb net een nieuwe laptop (mijn eerste laptop en daarom ken ik er niet heel veel van) Maar als ik internet verbinding wil maken met deze laptop dan vindt die niet eens enige internet verbindingen (via router) in de buurt. Als ik dan de wizard gebruikt dan zegt ie dat de verbindingsmogelijkheid voor draadloze netwerken niet is ingeschakeld. Hiervoor zou er een knop moeten zijn of een toetsecombinatie om deze aan te zetten. Nu ben ik een beetje niet zo handig met deze dingen :o. Ik vindt toch geen knop en ik heb al een beetje in configuratiescherm ligge te zoeken maar zonder resultaat.

Dit is de laptop : http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_SA/OFFER_15/OFF01.SHTML
Ik draai er vista op.

Ik heb trouwens nog twee pc's in huis die wel internet verbinding hebben via die router. En het is ook met die router waarmee ik graag verbinding zou willen maken.

Ik moet dus eigenlijk gewoon weten hoe ik die verbindingsmogelijkheid kan aanzetten.
Of moet ik ook die software installeren die ik gebruik voor mijn computers om het internet te kunnen ontvangen met het bijbehorende usb ontvangertje?

Al vast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Je zou zomaar even in het bijbehorende boekje kunnen kijken....
Meestal is het de Fn toets + F7 tegelijk indrukken.... er gaat dan een lampje branden ten teken dat de wifi kaart ingeschakeld is....
Om accu te sparen staat het ding standaard uit....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan