Internet op wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

otie

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
313
Hallo, ik heb een wii
ik wil er graag internet op maar ik ben mijn WPA-WEP code kwijt
ik heb hem wel op me PC is er een WEP-WPA recovery tool ofzo:confused:
 
Ik begrijp het probleem niet.... je kunt met de PC in de router kijken wat de WEP of WPA key is...... (even UTP kabeltje tussen PC en router ingeval alles nu draadloos is)... Of mis ik iets?
 
Ik begrijp het probleem niet.... je kunt met de PC in de router kijken wat de WEP of WPA key is...... (even UTP kabeltje tussen PC en router ingeval alles nu draadloos is)... Of mis ik iets?

hoe kan ik in de router kijken dan????
 
Ga naar de "opdrachtprompt" (bureau accessoires), tik in ipconfig dan Enter... dan staat er achter "standard gateway" een nummer, meestal 192.168.x.x
Dat is het IP adres van de router...

Ga naar Internet Explorer (of Firefox) en tik dit nummer in.... en je bent in de router...
Wel vraagt deze meestal om een gebruikersnaam en een password... als je er niets aan vertimmerd hebt is de gebruikersnaam meestal admin en het password is ook admin... bij Netgear is het password: password
 
Ga naar de "opdrachtprompt" (bureau accessoires), tik in ipconfig dan Enter... dan staat er achter "standard gateway" een nummer, meestal 192.168.x.x
Dat is het IP adres van de router...

Ga naar Internet Explorer (of Firefox) en tik dit nummer in.... en je bent in de router...
Wel vraagt deze meestal om een gebruikersnaam en een password... als je er niets aan vertimmerd hebt is de gebruikersnaam meestal admin en het password is ook admin... bij Netgear is het password: password

okey maar mijn WPA code is daar ***************** ,zinloos dus
 
Gebruik je een kabeltje tussen PC en router?
Als je het draadloos probeert is het logisch dat je ********* krijgt, het zou anders te makkelijk zijn voor buitenstaanders om even je WPA te wijzigen...... maar met een kabel zou je een zichtbare code moeten krijgen........ vreemd...... :confused:
 
Router resetten en WAP/WEP opnieuw instellen (met kabeltje aan de router)

Ron
 
Gebruik je een kabeltje tussen PC en router?
Als je het draadloos probeert is het logisch dat je ********* krijgt, het zou anders te makkelijk zijn voor buitenstaanders om even je WPA te wijzigen...... maar met een kabel zou je een zichtbare code moeten krijgen........ vreemd...... :confused:

hij is daraadloos volgensmij, de wii ziet hem wel, maar ik kan nergens een WPA-code vinden :(
 
De tool van Hrdstyl3r snift niet maar haalt gewoon de gegevens uit de machine die wel verbinding heeft met de WPA key. Werkt trouwens niet op Windows 7 kwam ik achter

maar wat je ook kan doen is gewoon een nieuwe wpa key instellen.... weet je hem meteen weer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan