internet op windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnsule

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Berichten
7
ik heb een nieuwe windows xp engels professional geinstalleerd. Ik kan niet meer verbinding krijgen van internet (tiscali) Ik krijg ook geen geluid meer. wat moet ik doen ???? help aub mij
 
bij configuratiescherm, hardware, laten dedecterenn naar nieuwe hardware en dan de hardware installeren.
nu zou het moeten gaan;
 
Drivers voor je geluidskaart installeren of de drivers van je moederbord installeren als je een onboard geluidskaart hebt.
 
internet op xp

het lukt mij nog steeds niet. bestaat andere manier nog????????
 
internet op xp

het is mij gelukt tot netwerkverbindingen, maar ik krijg de Lan verbinding niet om eigenschap te kiezen en vervolgens...... bestaat nog andere mogelijkheid? Help, help aub mij!!!!!!!!!
 
internet installering

het is mij gelukt tot netwerkverbindingen, maar ik krijg de Lan verbinding niet om eigenschap te kiezen en vervolgens...... bestaat nog andere mogelijkheid? Help, help aub mij!!!!!!!!!
 
Ik heb je vraag verplaatst naar de xp sectie aangezien je probleem niks met telefonie te maken heeft
 
Heb je dan al de drivers voor je netwerkkaart geinstalleerd? Dat moet toch echt eerst hoor! Een andere manier is er niet. Kijk bij de eigenschappen van de hardware of er uitroeptekens staan.
 
heb je geen cd-rom bij je pc(of moederbord)
als je die hebt, dan staan daar de drivers op.
als je geen cd hebt moet je ff naar de site gaan van het merk van je pc (of moederbord) en dan kan je daar de drivers downloaden.

de drivers moeten volges mij voor zowel een internetverbinding als het geluid geinstalleerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan