internet opeens sloom wanneer torrent aan staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
148
nou... gister deed hij het nog heel normaal.... met bitcomet niet(wat voorheen werk nromaal werkte) teklens wanneer bitcomet aanstond viel mijn internet uit... dus vriend dacht mischien een virus, nu gebruik ik Utorrent... gisteravond werktie die gewoon perfect... maar vandaag wanneer ik Utorrent aanzet, gaat de rest van het surfen op internet allemaal erg traag... heb meerdere keren proberen te resetten maar zonder resultaat... virusscans gedaan ook niets gevonden en ik had ook nog is net mijn pc geformateerd dus schoon

en het is zo dat wanneer de programma aanstaat, internet nog normaal doet, de seconde dat er een torrent in staat meteen sloom, ook al is hijnog bezig met connecten

denk niet dat het iets met de hdd te maken heeft? want mijn hdd begint langzamerhand volgens mij te begeven

weet iemand misschien een oplossing..

bij voorbaat dank

kersje
 
Het is nog al logisch dat wanneer je aan het downloaden bent je internet slomer word. Niets om je zorgen over te maken dus.
 
als hij geconnect is en gaat downloaden is het normaal met zulke programma's dat de rest trager gaat hoor,niks om je zorgen over te maken
 
het feit dat ik het hier post is omdat ik al jaren downloaden met bittorent en nooit het probleem heb gehad internet opeens zo sloom gaat worden... moet wel 20 seconde wachten voordat hij een webpagina opent
 
Met hoeveel kbps werd er eerst gedowload en met hoeveel kbps word er nu gedownload?
 
// Robert G. ^^ zei:
Met hoeveel kbps werd er eerst gedowload en met hoeveel kbps word er nu gedownload?

zelfs wanneer hij net begint met connect... of download met 0 kbs DL en 0 kbs UL gaat het surfen langzaam... het heeft altijd gewerkt... ook al download hij met 130 kbs... is het surfen gewoon normaal, en opeens sinds gister niet
 
pc weer geformatteerd en hij deed hij weer normaal..... nu weer 2 dagen later..... ik verdenk eigenlijks 1 of ander netwerk virus? beneden kan ik met de virusscan ook niets vinden
 
Kersje zei:
pc weer geformatteerd en hij deed hij weer normaal..... nu weer 2 dagen later..... ik verdenk eigenlijks 1 of ander netwerk virus? beneden kan ik met de virusscan ook niets vinden

Vreemd, als je torrents download word je verbinding ALTIJD trager.
Utorrent is wel een van de beteren, die vreet niet zoveel werkgeheugen als bijv. Azureus.
Stel je upload goed in en ga 's nachts downloaden, dan kan je overdag lekker relaxed surfen, doe ik ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan