internet opeens zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

virushoofd

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
allo,
Ik heb eergisteren een game gedownload, toen de game binnen was kreeg ik allemaal virus meldingen, dus ik heb de game gelijk verwijderd. Sinds dit allemaal gebeurt is en ik nu geen virus meldingen meer krijg is mijn internet dus (firefox) veel trager geworden. Heeft dit met het virus te maken? Ik heb ook gelijk een 'quick scan' gedaan met avast professional. Na het scannen waren er zo'n 25 bestanden geïnfecteerd die bestanden probeerde ik te verwijderen en toen kwam er te staan: onmogelijk af te tasten het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden (dit kwam bij alle bestanden die geïnfecteerd waren te staan)
bvd,
ps. ik heb gescand met malwarebytes en met super antispyware en alles wat er kwam verwijderd.

Ik heb dit ooit eerder gehad en jammergenoeg was mijn enigste oplossing mijn harde schijf formatteren, zodat alles eraf is. Ik hoop echter dat andere betere ideeen hebben en je daar nog niet naar toe hoeft ;)

Greetzz
Sander

Doe eens een online scan met panda of housecall , en laat jouw systeem nakijken op het nucia aso forum
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan