Internet optie is van configuratiescherm weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kathy46

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Wie kan en wil ons helpen met dit probleem.
Sinds korte tijd kunnen wij niet meer bij internet optie komen,het is volledig verdwenen van onze pc,of althans het icoontje staat wel bij configuratiescherm maar we kunnen er op klikken er gebeurt helemaal niets.
We hebben al een herstelpunt gemaakt ,en een nieuwe explorer 7 er opgezet,maar wat we ook doen niets lukt.
Wie wil onze reddende engel zijn,want we zijn nu al vanaf vanmorgen 10.00 uur bezig en worden nu echt wel wanhopig.

Bijvoorbaat onze dank en groetjes,Kathy

Kun je vanuit internetexplorer er nog wel bij?
menu extra -> inernet opties

Probeer anders het volgende. Kijk of in C:\Windows\System32\dllcache het bestand inetcpl.cpl staat. Zo ja, kopieer het naar C:\Windows\System32. Herstart de PC.
Is het nu weer in orde?

Edit: mochten er twee pictogrammen in het Configuratiescherm zijn komen te staan, verwijder dan de niet werkende.

Laatst bewerkt:
Bassie dat is juist het probleem internet optie is er niet meer,maar bedankt voor het meedenken.:)

Boeing 737,
Hij zit van alles te doen wat je schreef maar inetcpl.cpl reageert niet,want het lijkt net of het een leeg mapje is.

Maar ook al bedankt voor het meedenken en we geven de moed nog niet op.:)

Mijn man heeft zijn virusscanner verwijdert en weer opnieuw er op gezet,nu is het nog niet goed maar hij kan nu wel de geschiedenis ed. verwijderen
Hij heeft Mcafee en nu moeten we zeggen dat er al vanaf dat Mcafee er op staat er geduvel is,hij heeft nu een linkje aangevinkt bij Mcafee en die zorgt er nu voor dat zijn geschiedenis verwijderd wordt.

Dus bij deze bedankt voor de hulp.:thumb: :)

Ik zie nu dat ik eerst nog een ander advies had moeten geven. Als het inmiddels overbodig is...soit. :o

Open een map bijvoorbeeld Mijn documenten. Klik op Extra in de menubalk en daarna op Mapopties. Klik nu op de tab Weergave.

1. Haal het vinkje weg voor: Beveiligde besturingsysteembestanden verbergen (aanbevolen).
2. Zet een vinkje voor: De inhoud van systeemmappen weergeven.
3. Selecteer het bolletje voor: Verborgen mappen en bestanden weergeven.

Pas nu zal mijn advies dat ik eerder gaf begrijpelijk zijn. ;)

Laatst bewerkt:
Boeing 737 heel erg bedankt voor alle adviezen,het functioneer weer en al jouw adviezen ga ik voor alle zekerheid maar opslaan.Ik hoop het natuurlijk nooit meer te gebruiken,maar je weet maar nooit.

Groetjes,Kathy:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan