Internet opties knop weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

RenateB

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
9
Na het installeren van Explorer 8.0 en het verwijderen ervan (vond het niets), opent mijn internet niet meer vanaf mijn account. Op de andere accounts wel.
Wilde ik de eigenschappen aanpassen, kan dit ook niet meer want mijn internetopties knop wil niet meer openen (bij eigenschappen). Ik kan dus ook geen cookies e.d. meer deleten.
Heb al van alles op microsoft geprobeerd bij de voorgekauwde vragen maar ik kom er niet uit. Ook 7.0 opnieuw geinstalleerd. Ik kan ook geen mail meer openen vanaf mijn hotmail want dan wordt er naar internet doorgelinkt.
Wie kan mij helpen die internetopties knop terug te krijgen en hoe kan ik mijn internet weer geopend krijgen?
Ik geloof dat ik al 2 dagen achter de pc heb gezeten opzoek naar een antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al Systeemherstel geprobeerd?
Ik zou het hiermee terugzetten naar een datum ver in het verleden toen alles nog goed was.

gr.,
Woobles
 
internetopties knop

Ja, ik heb tot een maand geleden geprobeerd. (wel 5 verschillende!)
Helaas geeft hij dan na systeemherstel aan: er was geen herstelpunt dus kan hem niet terugzetten. Wat heel vreemd is want ik kies juist een herstelpunt wat er zeker wel is. Dit klopt dus ook al niet. Ik vrees dat er ergens een bestandje beschadigd is en weet niet hoe ik hier uit moet komen.
 
Dat is vreemd; Systeemherstel zou toch goed moeten werken.
Heb je een back-up van de systeeminstellingen en/of fabrieksinstellingen?

Viruscontrole gedaan? Malware gecheckt?
 
Internetopties knop

Heb dat allemaal al gedaan.
Ik ga nu inderdaad vanaf de recover CD proberen Internet Explorer er opnieuw op te zetten. Doe dit pas maandag, krijg dan hulp hierbij.
Wordt vervolgd...
 
Heb je teveel problemen met de nieuwe versie van Internet Explorer 8 en wens je de versie te verwijderen (wat eigenlijk niet aan te raden is), dan kan je op volgende pagina van microsoft terecht om met een programma IE 8 te verwijderen: http://support.microsoft.com/kb/957700
 
Waarom wordt het afgeraden IE8 niet te installeren/verwijderen?
Dat is mij niet duidelijk.
 
Heb je teveel problemen met de nieuwe versie van Internet Explorer 8 en wens je de versie te verwijderen (wat eigenlijk niet aan te raden is), dan kan je op volgende pagina van microsoft terecht om met een programma IE 8 te verwijderen: http://support.microsoft.com/kb/957700


Ik heb gedaan wat je hebt aangeraden maar IE8 is nergens meer te vinden want die heb ik er dan toch afgekregen, maar met IE8 gelijk de internetopties. :( Die zijn nog steeds weg. Hopelijk dat morgen de recover CD meer uitkomst biedt...
 
en als je nu versie 8 volledig opnieuw installeert
dan heb je alles terug?
welke versie heb je nu nog staan?

repareer anders versie 6 zo:
Internet Explorer 6 opnieuw installeren via het bestand Ie.inf
Als Windows XP Service Pack 2 al is geïnstalleerd en u Internet Explorer 7 niet wilt installeren, kunt u problemen met Internet Explorer 6 misschien oplossen door Internet Explorer 6 opnieuw te installeren via het bestand Ie.inf.
Ga hierbij als volgt te werk:
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %systemroot%\inf en druk op Enter.
Zoek het bestand Ie.inf in de map Windows\Inf.
Klik met de rechtermuisknop op het bestand Ie.inf en klik op Installeren.
Start de computer opnieuw op nadat het installatieproces is voltooid.


Aanbevolen methode bij gebruik van Internet Explorer 7:
Als u werkt met Internet Explorer 7, kunt u beschadigde bestanden of ontbrekende registratiegegevens herstellen in Internet Explorer 7. Ga hierbij als volgt te werk:
Start Internet Explorer 7.
Open het menu Extra en klik op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd op Opnieuw instellen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
 
Het probleem is opgelost!
Eerst geprobeerd met de recover CD. Niet gelukt want ik moest dan heel XP opnieuw installeren, ik kon geen IE alleen herstellen. Dus niet gedaan.
Daarna op hoop van zegen toch IE8 maar weer geinstalleerd en ook al ben ik totaal niet gecharmeerd hiervan: alles werkt weer naar behoren!:thumb: Dus nergens meer aankomen!

Bedankt voor het meedenken allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan