Hallo allemaal,
ik zit met wat problemen,
sinds een week is mijn pc niet meer goed te gebruiken.
De volgende problemen heb ik:
- Bij opstrart van pc krijg ik de fout: Rundll kon niet gevonden worden (is opgelost)
- Bij afsluiten van computer reageren veel programma's mappen niet, sysfader sluit niet af en moet beeindigd worden, als er nik meer open staat en je wilt de pc afsluiten geeft hij toch als fout dat een map die eerder die dag geopend is niet wil afsluiten.
- Ook als ik internet pagina's wil aflsuiten blijfen ze hangen en worden niet afgeloten, deze moet je via ctrl alt del afsluiten wat lang duurt.
- Als ik mijn pc opstart wordt er gelijk een internet pagina geopend, naam:
http://suppcons.info/cgi-bin/ko35em8w.cgi?name=brb-
En mijn icoontjes veranderen vaak, bijv het icoontjewat wordt gebrukt door avg virus scan wordt nu gebrukt bij video bestanden, alle pictogrammen en icoontjes zijn gewisseld met elkaar..
Verder is de pc traag
Ik heb van alles al geprobeer, avg virus scan, ccleaner,cwsschredder,adaware niks helpt voor de mensen die er wat aan hebben heb ik hier even een hijackthis log geplaats:"
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:27:22, on 20-6-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16473)
IK HOOP ECHT DAT IEMAND ME KAN HELPEN WANT DIT IS MIJN LAATSTE HULP MIDDEL,
succes
mvg Jurre
ik zit met wat problemen,
sinds een week is mijn pc niet meer goed te gebruiken.
De volgende problemen heb ik:
- Bij opstrart van pc krijg ik de fout: Rundll kon niet gevonden worden (is opgelost)
- Bij afsluiten van computer reageren veel programma's mappen niet, sysfader sluit niet af en moet beeindigd worden, als er nik meer open staat en je wilt de pc afsluiten geeft hij toch als fout dat een map die eerder die dag geopend is niet wil afsluiten.
- Ook als ik internet pagina's wil aflsuiten blijfen ze hangen en worden niet afgeloten, deze moet je via ctrl alt del afsluiten wat lang duurt.
- Als ik mijn pc opstart wordt er gelijk een internet pagina geopend, naam:
http://suppcons.info/cgi-bin/ko35em8w.cgi?name=brb-
En mijn icoontjes veranderen vaak, bijv het icoontjewat wordt gebrukt door avg virus scan wordt nu gebrukt bij video bestanden, alle pictogrammen en icoontjes zijn gewisseld met elkaar..
Verder is de pc traag
Ik heb van alles al geprobeer, avg virus scan, ccleaner,cwsschredder,adaware niks helpt voor de mensen die er wat aan hebben heb ik hier even een hijackthis log geplaats:"
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:27:22, on 20-6-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16473)
IK HOOP ECHT DAT IEMAND ME KAN HELPEN WANT DIT IS MIJN LAATSTE HULP MIDDEL,
succes
mvg Jurre
Laatst bewerkt: