internet plots weg, geen verbindingen meer beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

beaterz

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
32
hallo allemaal,

ik heb een sinds kort een nieuwe laptop, een dell studio xps met windows 7 en heb hier (behalve dat het eject knopje niet na dag 1 niet meer werkte en ik nu via -> deze computer -> rechter muisklik -> eject mijn cd's moet laten uitwerpen) geen problemen mee gehad. echter tot gister middag. toen ik gister gewoon een spelletje aan het doen was en wat films aan het downloaden stopte mijn internet er op eens mee. toen ik mijn laptop opnieuw wou laten verbinden stond er bij dat schermpje zoals normaal als je niet verbonden bent: niet verbonden, echter staan normaal daar onder dan de netwerken waar je mee kan verbinden. nu dus niet. er staat nu: er zijn geen verbindingen beschikbaar met daar onder de optie: probleem oplossen. maar als ik op probleem oplossen druk krijg ik: het probleem kan niet met probleemoplossing worden vastgesteld, u kunt andere mogelijk nuttige opties weergeven blah blah blah. ik heb de laptop gerestard, geen resultaat. ik heb mcAfee een voledige scan laten uitvoeren, geen gevaren gevonden. ik heb geen idee wat ik nu kan doen om dit te maken dus ik zou graag hulp krijgen.

alvast bedankt.
 
Allereerst. Op je laptop heb je gewoon garantie. Even met Dell bellen. De DVD speler is een User Replaceable Part, oftewel kan door jezelf gemonteerd worden. Ze sturen na de nodige diagnose dus gewoon een nieuwe speler. Afhankelijk van je garantie sturen ze eventueel een monteur.

Voor wt betreft de verbinding. Er zit een knop op je laptop om Wifi en Bluetooth uit te schakelen. Die is toch niet per ongeluk verschoven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan