Internet Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartijnDeSoleil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Om mijn computer te beveiligen maak ik gebruik van de Sygate Personal Firewall. Het systeem wat ik draai is Windows XP. En ik heb zonnet Family ADSL.

Nu zorgt deze firewall ervoor dat mijn internetverbinding niet correct werkt. Ik heb geen constante verbinding met het internet, hij valt om de paar minuten uit voor een paar seconden (een knipperlicht verbinding). Hoe moet ik mijn firewall instellen om dit te voorkomen ?

je zou een andere firewall kunnen proberen, heb je mischien het surf pakket van hetnet, ik had laatst een pc die deed dit ook en (heeft niets met pakket te maken) toen hebben we de netwerk kaart vervangen en voorbij was het probleem.
Mischien dat je in de firewall in kan stellen bv zoveel x tijd niet actief dan uitzetten ofzo, dan wordt je netwerk beveiligd.

Het ligt niet aan de Firewall, want ik heb al eens een andere gehad waarbij ik dezelfde problemen had. Het ligt gewoon aan de combinatie firewall en de adsl modem die ik gebruik.

Heeft het momem niet toevallig al een eigen ingebouwde firewall? dan werken ze mischien langs mekaar heen?

Als je de firewall uitzet dan is het voorbij, ik ken helaas dat programma niet uit mijn hoofd vandaar dat ik zou zeggenn probeer een ander programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan