Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

demonical

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
42
Hey, heb quake 4 en op multiplayer krijg ik geen servers en bv: bij miniclip krijg ik geen lobby bij de multiplayer games enz..

aan wat ligt dit?

greetz en goeie feestdagen aan iedereen.;)

:evil: demonical
 
Neen omdat er ook geen quake updates zijn, heb ook een probleem met miniclip.
En zonet wou ik java installere en krijg hierover ook een foutmelding, heb men pc gistre geformatteerd maar kan me niet herinneren dat ik vorige keer ook z'on problemen had
 
de foutmelding op java (ik ga naar java.nl en klik op download, volg de instructies en krijg)

internal error 2755. 1624
en dan een lange link.
 
als ik in quake multiplayer menu kijk en update klik, zegt hij dat men systeem in orde is. Heb je anders liever dat ik een screen neem van de java foutmelding?
 
Ik kreeg geen mailtjes door van jouw berichten. Vandaar dat ik wegbleef.
Kun je die link kopieren?
 
Laatst bewerkt:
ScreenHunter_1.jpg

dit is de screen van de foutmelding, quake zal waarschijnlijk wel de master server zijn die platligt.
 
Bedankt, vond hier niet echt een oplossing, maar heb qp 3 gedownload, ik weet dat het moeilijk is om te helpen met de weinig info die ik geef, toch zeer bedankt.

Ik vraag het morgen aan men broer die heeft een beter overzicht en kan dit zeker oplossen.

bedankt en een gelukkig nieuwjaar en spetterend 2006:D

(zou ik je mogen toevoegen op msn :confused: ?)
 
Bedankt, vond hier niet echt een oplossing, maar heb qp 3 gedownload, ik weet dat het moeilijk is om te helpen met de weinig info die ik geef, toch zeer bedankt.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301
Er stond wel een oplossing maar daar had jij geen zin in ;)
Hier heb je iets om de verkeerde installatie restanten te verwijderen van de installer.

zou ik je mogen toevoegen op msn
Als ik dat bij iedereen die het vraagt zou doen dan zat ik meer op MSN dan hier op Helpmij! :D
 
Laatst bewerkt:
thanks boeing

boeing je hebt men probleem opgelost, bedankt hiervoor man :thumb:

echt waar ik wens je een spetterend 2006 en gelukkig nieuwjaar!:cool:
 
sorry elisa maar weet ook niet echt veel van pc's af, mijn excuses hiervoor ( ben meer een (hardcore) gamer ) mag ik alle installs met die windows installer clean up verwijderen?
 
Vergeet die uninstaller niet te gebruiken!
Knalse!

Ach net iets te laat.
Alle installs????
Nee, alleen die van Java die niet verder wil.
Lees Microsoft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan