internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie325

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
hallo ik heb windows vista net geinstaleert maar hij vind de internet kabel niet hij vind helemaal niks

wel alle drivers geinstaleerd??

chipset en moedrebord drivers.

neej dat is het probleem ook de cd van drivers doet het niet en de rest wel van de video kaart enzo maar die van het moederbord kan ik niet vinden :S

merk en type moederbord.

kan je bij de maker de drivers ophalen

Als je dan even je systeem post kunnen wij je drivers opzoeken;)

Re

ja aleen ik ben niet geweldig met computers maar waar kan ik die vinden ??

Letop dat het niet via dat vista systeem binnen te halen is. Heb je nog een ander systeem waarbij internet werkt. Maak dan op dat systeem een gesharde map aan waar je de drivers in kan zetten. Maak de mapping aan op je vista systeem en je kunt ze installeren op je vista systeem.

re

dat is het probleem niet de andere computer staat boven zit nu beneden met windows xp het eerste probleem is ik weet niet wat voor typemoeder board ik heb en waar ik het kan vinden en het 2de is we hebben zoon internet bakje maar maar 1 kabeltje er kan dus maar 1 aan

ga ff naar de buren die wel internet hebben ,download het daar en zet het op een usb stick of cdtje

hoe kan je hier dan je vragen stellen?

op de pc waar je nu op zit downloaden en dan met b.v. een usb stick of op cd branden overzetten naar de andere pc.

hij is niet de slimste, wissel kabeltje maar eens om, zul je wel internet hebben op vista

!!

zo slim ben ik nou wel weer ik zit wel op internet benden boven wil het niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan