Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mashis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Goedeavond,

Ik ben geen computer expert, dus misschien is het makkelijk op te lossen maar ik zit met een probleem.

Zondag ochtend heb ik mijn computer opgestart, dit ging naar wens en eenmaal ingelogged in windows kreeg ik een virusmelding van AVG virus scan. Deze rade mij aan een "infectie" te verwijderen, dit heb ik gedaan. Na dit voorval moest ik mijn computer opnieuw opstarten maar dit bleek makkelijker gezegt dan gedaan. Hij bleef opnieuw en opnieuw opstarten zonder dat ik het "log in scherm" van windows in beeld kreeg. Dit probleem heb ik opgelost met wat hulp. Ik heb windows weten te herstellen en kan weer gewoon inloggen.

Nu heb ik een volgend probleem. Als ik internet opstart kom ik gewoon op mijn startpagina. Hier kan ik alles op aanklikken en alles op doen. (Ik heb dus gewoon internet,ook dingen als MSN werken) Als ik vanuit mijn startpagina naar bijvoorbeeld google of iedere andere willekeurige site wil gaan werkt dat niet het scherm laad niet en ik krijg er een internet explorer bij in mijn taakbalk. Een internet explorer waar ik niet om gevraagd heb.
ik kan verschillende sites bezoeken door deze als mijn startpagina aan te geven. In dat geval kan ik op die site gewoon alles doen.

Het probleem is dus dat als ik een andere site dan mijn startpagina wil bereiken dan het dan vastloopt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. heb al wat rondgelezen op deze site en al een andere virus scan geprobeert maar ook die lijkt niks te vinden. (Ik heb AVGversion 8.0.175 een volledige scan laten doen)

EDIT: heb ook gescanned met malwarebytes' anti-malware en het probleem is er nog steeds.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan