Internet Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramtroostheide

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Goedendag!

Ik moest laatst een pc van mijn buren maken ( wat uiteindelijk gelukt is) maar het volgende probleem deed zich voor)
De pc heeft een Asus A8N-E moederbord dus ik had de onboard netwerk kaart geinstaleerd met de daarvoor bestemde cd, En direct daarna wat ander drivers geinstalleerd. Toen ik vol goede moed de pc weer terug naar mijn buren bracht en hem aansloot op internet, kreeg ik geen internet. Ze hebben beneden een US Robotics Router, als ik hem op de router deed kreeg ik geen internet. Dus ik dacht dan voor de test maar ff direct op de modem aansluiten, en waarempel weer geen internet. Ik had gevraagd of hij zijn labtop boven wou aansluiten (direct op de modem) en die kreeg wel internet. Daarna heb ik de pc maar weer even terug mee naar huis genomen, en ik heb hem aangesloten op het internet (via mijn router) en ik kreeg wel internet. Dus ze kunnen mij in de kerstboom schieten want ik snap dit echt niet. Misschien zouden jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Bram Troostheide

Zie je connectie met die router? Of dat ook niet? Staat er bij windows restricted acces of gewoon niks opmerkelijks? Heb je windows xp of 7? Heb je de nieuwe drivers al gedownload?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan