internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lilReal

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2010
Berichten
9
Hallo,

Met dit problemen zit ik nou al een hele tijd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn probleem op te lossen dus ik hoop dat jullie me meschien kunnen helpen.

Ik zit bij de provider 'Ziggo' en mijn router zit beneden bij ons in de woonkamer. Ik zit boven op zolder. Sinds ik mijn nieuwe computer heb gekocht heb ik last van een heel raar probleem met de ontvangst van mijn internet naar mijn computer. Als ik aan het gamen ben verliest me pc of het internet verbinding of hij begint heel hard te laggen of traag te doen. Er staan bij ons nog 3 andere computers in huis die hier helemaal geen last van hebben. Ook hebben die computers op zolder gestaan en toen hadden ze er ook geen problemen mee. Ik denk dat het iets is in me computer maar kom er maar niet achter wat het is. We zijn al van provider verwisselt en ik heb een nieuwe internet kaart gekocht zonder resultaat. Daarvoor zaten wij bij KPN met een router waar een kabel in kon. Toen heb ik er geen probleem mee gehad. Sinds we zijn verwisselt en een router hebben die draadloos is kan ik dit probleem niet oplossen met een kabel.

Ik hoop dat jullie me meschien advies kunnen geven en me kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Roy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan