internet problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

microstar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
HELP!!!

Ik heb al ruim een maand problemen met internet explorer.
Als ik mijn pc aanzet en na even wachten, wil gaan internetten door op de snelkoppeling/bureaublad te klikken, dan start internet explorer gewoon niet op. Ik krijg een paar seconden de zandloper tezien en dan is ie weer weg. Het vreemde hiervan is dat ik soms wel verbinding krijg. Hoe het komt weet ik niet!. HELP??

Het probleem doet zich ook voor in outlook express, dus als in een mail heb met een link naar internet en op de link klik dan loopt mijn outlook express vast en na een paar minuten reageert outlook weer maar dan zonder koppeling met internet. HELP ??

Het is wel zo dat ik wel kan internetten als ik internet explorer via start/ internet explorer/uitvoeren als: met de vraag met welke gebruikersaccount dit programma uitvoeren, hier werkt explorer wel maar dan kan ik geen koppeling maken met beveiligde sites waar ik moet inloggen/password enz. enz. krijg de melding page not found en kan verder ook niets doen bv favorieten toev./printen enz.enz. HELP ??

Ik heb programma's als spybot/ adware/antivir uitgevoerd maar helaas nog geen oplossing.

servicepack 2 met firewall op pc en hoop dat ik alles goed heb ingesteld.

MSN EXPLORER werk tot nu toe naar tevredenheid, sommige keren bij afmelden loopt ie ook vast.

WIE HEEFT VOOR AL DEZE PROBLEMEN OF MISSCHIEN MAAR EEN PROBLEEM EEN OPLOSSING.

ALVAST HARTELIJK DANK VOOR JE REACTIE/ OPLOSSING/ SUGGESTIES.

Met vriendeijke groet,

MISR.

mijn probleem is opgelost door ad-ware meerdere keren mijn pc te laten scannen.
Ik heb ook een extra firewall zonalab geinstalleerd en werkt goed.
Dus tot nu toe geen problemen met internet en email.

bedankt voor de info. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan