Internet Provider met dynamisch IP

Status
Niet open voor verdere reacties.

helion666

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo mensen,

Ik ben nieuw op dit forum alhoewel ik regelmatig problemen hier opzoek en hiervoor veel dank lever. Ik heb mezelf geregistreerd om een vraag te kunnen stellen. Ik wil namelijk overstappen van internet provider. Ik heb op 't moment internet + telefonie van Online (voormalig Wanadoo en Orange) maar we zijn hier na lange tijd lid te zijn niet meer zo tevreden mee, niet door de snelheid maar door hun service. We hebben meerderemale extra abo diensten aagevraagd maar niks is goed in behandeling genomen.

Mijn vraag is nu: Welke providers zijn er die een dynamisch IP aanbieden tegen ongeveer dezelfde snelheid als mijn vorige provider (20MBit) die diensten aanbieden omstreeks Zuid-Holland. Het gaat om een thuisnetwerk. De reden voor een dynamisch IP is voor de veiligheid en het onbekend houden van mijn gegevens.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met een provider met dynamisch IP en een lijstje kan noemen van providers die dit aanbieden. Alvast bedankt!

Eigenlijk elke provider in nederland gebruikt een dynamisch IP (uitgedeelt van een DHCP server)

Of wil je een provider die een statisch (vast) IP levert?

Nee, juist geen static IP, ik heb nu Online en die hebben dus wel static. Dus vrijwel alle anderen hebben een dynamisch IP?

Online heeft ook dynamisch voor zover ik weet (heb zelf online).
Wat vind je zo erg aan een statisch IP-adres? Veel mensen vinden dat nou juist handig (ivm servers oid)

Wegens meerdere IP bans wil ik graag een dynamisch IP. Maar ik heb nog nooit een verandering zien optreden in mijn IP adres?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan