Internet provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

rebeccave

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Vanwege de vele internet providers zie ik door de bomen het bos niet meer. Is er iemand die mij kan vertellen welke provider ik het beste kan nemen? Twijfel namelijk tussen Online KPN en Tele2. Ik maak alleen gebruik van internet en telefoon.

Alvast bedankt

degene met het goedkoopste aanbod, datb is Hetnet want Tele2 rekent nog 15 euro aansluitkosten en hetnet niet. Verder verschillen ze alleen in snelheid. Die 20Mb/s van tele2 haal ik overigens niet, dat is reclame...

Speedtest:
Your current download speed is: 4.28 Mbps

De werkelijke snelheid van hetnet zou ik je niet kunnen vertellen.

Hun modem/router (LiveBox) is een ramp. Verder doen ze wat alle andere providers doen, internettoegang verlenen...

Bij Tele2 en Hetnet krijg je een draadloos modem/router. Bij Online moet je er een PCMCIA adapter voor 3 euro per maand bij huren wil je met de LB draadloos willen. Je eigen draadloze router achter hun LB hangen kan natuurlijk ook.

Laatst bewerkt:
Livebox een ramp van Online?? ik heb er nooit problemen mee. Hoor wel meer van die geluiden over Online. Heb ik geluk zeker?!
Maak gebruik van de draadloos optie en haal 7,2 mbps. Dus niet de 20 zoals ze beloven.

De adsl snelheid van de TOT 20mbit pakketten is niet afhankelijk van de provider, maar van de afstand van je huis tot de wijk telefooncentrale en de kwaliteit van het koperwerk

Wil je een gegarandeerde downloadsnelheid, neem dan kabel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan