Internet providers in het buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apollo_Be

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Berichten
16
Hallo,
Een vriend van mij vertrekt volgen de week naar het buitenland(Iran - Dubai - Saudi Arabië en Koeweit
)en graag had hij daar zijn mails willen ophalen,weet er iemand hoe dat moet of wat je ervoor nodig hebt,alvast bedankt
 
Ik gebruikte deze

http://www.twigger.nl/frameset.asp

: Twigger biedt bijzonder veel gebruiksgemak omdat u nu overal ter wereld kunt werken met uw eigen e-mailadres. U hoeft dus geen apart e-mailadres te onderhouden voor bijvoorbeeld gebruik onderweg of in het buitenland, zo houdt u uw e-mailverkeer overzichtelijk voor uzelf en voor uw relaties. Om de Twiggerdienst te gebruiken hoeft u daarnaast ook geen kennis te hebben van gecompliceerde configuratiehandelingen. Ook kunt u via Twigger uw e-mail controleren op verdachte e-mail welke eventueel virussen kunnen bevatten of welke te grote attachments hebben die uw e-mailprogramma op de eigen PC kunnen vertragen. Hierdoor kunt u deze e-mails, en ook eventuele andere berichten die u niet binnen wilt halen, vooraf verwijderen. Zo biedt Twigger u naast de gebruikelijke beveiliging van uw provider nog een extra controlemogelijkheid tegen het ontvangen van ongewenste berichten.
 
Geplaatst door Apollo_Be
Hallo,
Een vriend van mij vertrekt volgen de week naar het buitenland(Iran - Dubai - Saudi Arabië en Koeweit
)en graag had hij daar zijn mails willen ophalen,weet er iemand hoe dat moet of wat je ervoor nodig hebt,alvast bedankt

Er zijn vast wel internetcafe's en als hij nu ook een abbo heeft zou webmail een optie zijn.
Anders een hotmail account of noem maar op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan