internet radio programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallo.Ik had laatst een klein internet radio/recorder programma met diverse landen ,waaronder Griekenland waar ik graag naar de muziek luister,maar na het formatteren van de schijf ben ik helemaal vergeten hoe het heet.Wat ik wel weet dat het freeware is,klein en ook een recorder had.Wie kan mij helpen .Bij voorbaat dank

internet radio

het is een heel klein programma met veel landen en tik je op het land dan komen de zenders te voorschijn en het heeft ook nog een recordertje.Daarbij is Winamp een heel groot programma qua afmeting.

maar winamp heeft ook wel 500 zenders en tv aan boord
Of was het viddiplayer die is maar 425kb groot

Laatst bewerkt:
internet radio

ja dat klopt maar ik luister graag met jetaudio naar muziek endie web radio is een klein handig ding.Maar ik waardeer de moeite die je doet en bedank je dan ook hierbij.

ja met zo weinig aan wijzingen wat je geeft over die radio is het moeilijk zoeken he

internet radio

je hebt gelijk dat de aanwijzingen wat summier waren sorry maar ik heb nu een soortgelijk programma gevonden nl >Xstreamradio.<Alleen jammer geen griekenland maar misschien kon ik die ook nog wel eens tegen.In ieder geval bedankt voor het meedenken.Vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan