Stanley19
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2002
hi,
Toen ik gisteren de microfoon er uit haalde. Had ik plots geen internet meer. Ik had opnieuw opgestart, en toen deed hij het heel even en daarna viel hij weg tot nu dus;(
Ik heb het volgde gedaan om het te herstellen
Wat het sowieso niet is:
dus het enige wat overblijft is de netwerkkaart zelf. Alhoewel ik dat zeer raar vind en het lichtje op de kaart wel gewoon brandt. Op de router brand het lichtje van deze verbinding overigens niet. En een ping naar de router vanaf die pc wil ook niet lukken.
Kortom wat moet ik doen
En is er een andere mogelijkheid om te controleren of mijn netwerkkaart stuk is (softwarematig!)
<b>Krijg ook een uitroepteken bij mijn verbinding, en herstellen werkt niet.</b>
Alvast bedankt
Toen ik gisteren de microfoon er uit haalde. Had ik plots geen internet meer. Ik had opnieuw opgestart, en toen deed hij het heel even en daarna viel hij weg tot nu dus;(
Ik heb het volgde gedaan om het te herstellen
- kabels goed aangedrukt
- lanverbinding netwerkverbinding verwijderd en opnieuw laten installeren
- gecontroleerd op spyware, maar dat vond ik vreemd omdat het van de ene op het andere moment niets meer deed
- netwerkkaart aangedrukt en ook verplaatst naar ander slot
Wat het sowieso niet is:
- de router, want deze pc doet het ook
- de poort in de router
- de netwerkkabel zelf ook niet (al gecontroleerd)
dus het enige wat overblijft is de netwerkkaart zelf. Alhoewel ik dat zeer raar vind en het lichtje op de kaart wel gewoon brandt. Op de router brand het lichtje van deze verbinding overigens niet. En een ping naar de router vanaf die pc wil ook niet lukken.
Kortom wat moet ik doen
En is er een andere mogelijkheid om te controleren of mijn netwerkkaart stuk is (softwarematig!)
<b>Krijg ook een uitroepteken bij mijn verbinding, en herstellen werkt niet.</b>
Alvast bedankt

Laatst bewerkt: