internet-restricites

Status
Niet open voor verdere reacties.

karelh

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2001
Ik heb enkele dagen geleden op Kazaa gezeten. Toen ik een dag later mijn pc opstartte en op het web wou, kreeg ik de boodschap dat ik naar Extra>internetopties>inhoud moets gaan omdat er wellicht een fout was met mijn instellingen. Toen ik daar gebruiker heeft geen resitricties (of zoiets) aanklikte, leek het probleem van de baan en kon ik op internet. Echter toen ik van het internet ging, en daarna er terug op wou, kreeg ik opnieuw die boodschap over restricites en instellingen.µ
Waar ligt het probleem? Hoe kan ik dit verhelpen?

Je zou kunnen beginnen met het scannen op spyware (spybot of adaware) en virussen (bv www.housecall.nl). Op Kazaa kan je pc de meest verschrikkelijke ziektes oplopen.

internetrestricites

Ik heb nu spybot geïnstalleerd en laten scannen en repareren, maar ik blijf nog steeds met hetzelfde probleem zitten: wil ik op internet dan krijg ik het bericht dat naar internetrestricites moet gaan kijken.
Daar stel ik via 'inhoud' in dat er geen restricities zijn. Ik kan dan op internet, maar niet op mijn pc-banking. Ik verlaat internet, start internet opnieuw op en opnieuw heb ik de boodschap dat ik naar internetopties moet gaan kijken. Maw slaat hij de instellingen die ik zojuist had aangekruist niet op.
Wat kan ik nog doen????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan