Internet Samsung Galaxy S plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

pokerface87

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Hallo mensen,

Ik ben bijna een maand geleden overgestapt op een Samsung Galaxy S plus. Nu heb ik nog een opzegtermijn lopen bij vodafone en stap ik daarna over op Kpn. Nou schetst mijn verbazing dat ik een torenhoge rekening ontvang van Vodafone omdat ik ver buiten mijn bundel heb lopen internetten. Ik heb een blox bundel geactiveerd bij Vodafone maar daar zit ik nog 300 buiten sinds ik over ben gegaan op die Samsung. Mijn vraag is dan ook: Ben ik met een Samsung galaxy S plus altijd verbonden (en dus betalend) met het internet zelfs als ik in het hoofdmenu bezig ben met andere zaken. Het is nogal vaag dat ik hiervoor altijd netjes binnen mijn blox bundel bleef met een Iphone en nu opeens mega bedragen krijg toegestuurd van Vodafone sinds ik een nieuwe S plus heb.

Gr. Bas

Ja, hij synchroniseert namelijk altijd je e-mail en je account enzo. Vaak loopt er ook nog iets op de achtergrond. Al gebruikt dat bij mij (ik heb hem ook) maar zo'n 1 á 2 MB per dag. Maar ik e-mail bijna niet. Wat je wel kunt doen, als je geen internet gaat gebruiken, aan/uit-knop inhouden en dan 'Dataverkeer' uitzetten en de MB meter van KPN installeren. Die werkt erg goed bij mij.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het eigenlijk alleen om te What's appen en af en toe Facebook te checken. Wat houdt die MB meter in dan? En is er een mogelijkheid om die processen die op de achtergrond meedraaien te blokkeren op de één of andere manier?

Laatst bewerkt:
Die MB meter vind je in de app store. Installeer anders een task manager.

Via wat andere fora heb ik vernomen dat je de data verkeer uit moet zetten waar bassie9 het ook al over had. Er draait namelijk een file genaamd pakketgegevens die dataverkeer binnenhaalt te vinden via instellingen>mobiele netwerken. Die zorgt voor torenhoge kosten bij vodafone, andere providers ben ik tot nu toe nog niks tegengekomen over deze krankzinnige toestanden. Gelukkig ben ik over 10 dagen overgestapt op Kpn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan