internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
501
hallo ik ga een nieuwe anti virus installeren en ik twijfel een beetje wat voor mij het beste is kapersky internet security 2010 of norton internet security 2010

ik heb een trial versie geprobeerd van kapersky en lijkt me wel goed
maar zou graag toch ook een de norton internet security 2010 testen

weet iemand waar ik gratis een trial versie kan vinden van norton internet security 2010
want heb al wat gezocht maar zonder resultaat :-(
kan iemand me helpen aub

hartelijk dank
 
Nou, die keuze is snel gemaakt.
Norton komt om te beginnen slechter uit de diverse testen dan Kaspersky en verder vraagt Norton veel meer van je systeem dan Kaspersky. Dus ik zou je de moeite besparen en voor Kasperksy gaan als je een betaalde wil. Overigens zijn er voldoende prima gratis alternatieven als je je geld in je zak wil houden.
Als je daar interesse in hebt moet je het maar even zeggen dan help ik je verder.
 
http://lmgtfy.com/?q=http://www.symantec.com/nl/nl/norton/downloads/index.jsp

Van 2010 zo ver ik kan zien op de website hebben ze nog geen trial van 2010 maar wel van de oudere versies,
Dat is idd wel jammer. Maar ik raad je kaspersky aan,. Ik gebruik het zelf ook. En nooit problemen mee gehad. Heb norton lang geleden ook gehad. En ik vindt nog een wonder dat norton nog bestaat. Het is een heel verscheel.


Maar verder succes met uitzoeken :')
 
Nou, die keuze is snel gemaakt.
Norton komt om te beginnen slechter uit de diverse testen dan Kaspersky en verder vraagt Norton veel meer van je systeem dan Kaspersky. Dus ik zou je de moeite besparen en voor Kasperksy gaan als je een betaalde wil. Overigens zijn er voldoende prima gratis alternatieven als je je geld in je zak wil houden.
Als je daar interesse in hebt moet je het maar even zeggen dan help ik je verder.

ja daar heb ik wel interesse in maar dan wel een heel goed en liefst 1 met niet te veel mb's :)

hartelijk dank
 
Kevin,

Even offtopic maar zou je alsjeblieft niet onnodig alles willen quoten !
Dank je wel :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan