Internet site

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hoe komt het als ik door bepaalde site,s blader bv 2dehands, en ik open daar een foto, en ik wil terug naar het vorige bladzijde dan gaat dat niet dan kan ik alleen op sluiten drukken, en dan ben ik natuurlijk weer die site kwijt, maar het is niet altijd, wie weet een uitleg

als je op een foto klikt (bijvoorbeeld om de foto te vergroten) dan wordt die vaak geopend in een nieuw venster. En kan je dus niet terug, maar moet je dat venster sluiten. Is dit niet het probleem?

Ja dat is het probleem, kan niets anders doen dan dat venster sluiten , maar dan ben ik ook die site kwijt, en kan ik van vooraf aan opnieuw beginnen

maar wordt de foto geopend in een nieuw venster? Dan kan je dat venster toch sluiten en de andere er weer bij pakken? Op wordt hij geopend in een nieuw tabblad... ? Dan moet je alleen het tabblad sluiten.

Welke internet browser gebruik je?

Ik gebruik IE 7 , als ik op een site zit en daar staat een foto bij, en ik open die, dan kan ik in de meeste gevallen gewoon met de pijl terug gaan naar de site, maar ik heb dan alleen de mogelijkheid van die te sluiten , maar af en toe gaat dat niet , dan is de pijl voor terug te gaan niet gehiglicht, dus dan moet ik wel sluiten , maarom gebreurt dat maar af en toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan