Internet sommige pagina's niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

freek1234567

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
36
Hoi!

Ik had een paar familie leden die nog een laptop hadden liggen en ze zeiden dat ik hem mocht hebben.
toen heb ik hem gerepareerd dus toen deed hij het weer ( ik typ dit met die laptop )
ik was met het internet verbonden en alles deed het prima!
maar toen ik bijv op Facebook of Twitter wou wou hij die pagina's niet laden hij wil deze pagina wel laden maar sommige niet
ik zit nu op Safari maar hij doet het op Internet Explorer ook niet en op Google Chrome ook niet!
hij wil wel op google gaan enz maar ik kan niet op mijn gmail inloggen en op outlook / hotmail

ik heb de HP Comaq Presario A900 met windows vista
de internet kaart doet het prima het ligt niet aan mijn internet thuis want bij een vriend had ik het zelfde op zijn WiFi


HELP! M.V.G Freek
 
Dankjewel voor je antwoord!

Ik ga het nu proberen ik stuur wel een berichtje als het niet werkt!
 
Stuur ook een bericht als het wél werkt. :)
Je moet (in dat geval) bovendien je vraag als opgelost aangeven, door te klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Hoi Thijs,

Ik heb alles geupdate maar ik kan nog steeds niet op sommige pagina's net zoals voorheen.
nog anderen sugesties?

-Freek.
 
Meer tips heb ík niet. Hopelijk heeft iemand anders hier nog ideeën bij.

Tijs.
 
Hoi Thijs,

Ik heb eerst al mijn java, adobe dingetjes verwijderd en toen heb ik alles geinstalleerd zoals jij in het begin zei en het werkt nu!
Heel erg bedankt ik heb de status verandererd naar opgelost.

M.V.G Freek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan