Internet spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel73

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
Berichten
77
Ik speel al een tijdje cybots op internet (http://www.tasman-studios.com/cybots-beta/). Eerst kon ik de hele dag spelen zonder lag. Momenteel (sinds twee weken) kan ik alleen nog maar 's ochtends op de site en soms 's middags. 'S avonds lukt helemaal niet meer, vaak wordt de site zelfs niet eens gevonden. Volgens Tasman Studios (Australië) is er niets mis met hun servers, maar ik heb inmiddels van meer NL-ers vernomen dat ze problemen hebben met de verbinding. Een aantal andere spelers in mijn clan komen uit de V.S. en Australië en hebben geen enkel probleem. Het "excuus" is dat het waarschijnlijk komt door de route die de verbinding vanuit Australië naar Nederland maakt en dat daar een trage verbinding tussen zit.

Alle andere verbindingen via mijn kabelinternet (@home)verlopen prima.

Weet iemand misschien een oplossing of is hier niets aan te doen?

Gr. Marco :confused:
 
Als er meerdere Nederlanders hier dezelfde problemen mee hebben dan zal het inderdaad liggen aan de hops die de verbinding maakt, helaas kun je daar dan weinig aan doen.

Er staat geen server voor dit spel in Nederland, jullie spelen rechtstreeks op de server van hun?
 
Er staat geen server voor dit spel in Nederland, jullie spelen rechtstreeks op de server van hun?

Ik denk het niet. Hoe kom ik daar achter? Ik ken alleen maar de website.
 
Nou of je daar achterkomt, je zou kunnen kijken tijdens het spel waarmee je contact maakt door een lijst met ipadressen op te vragen als je verbinding hebt, daarna al die ip adressen te traceren met een whois programma.
Dan weet je meteen wie er achter dat ip adres zit.
Ik heb nog eens naar de site gekeken maar het ziet ernaar uit dat je rechstreekks contact maakt met het buitenland, hun server dus.
Dan wordt het lastig een antwoord te zoeken als hun zeggen dat de servers goed zijn, mischien is het wel gewoon enorm druk op die server en mogen adressen van ver gewoon minder rechten claimen waardoor het langzaam gaat.
 
Cybots

Helaas, ik vind het een leuk spel.

Bedankt voor de hulp!! :thumb:

Gr. Marco
 
proxy

Ik kreeg een tip van iemand in het spel om het internet te rerouten via proxy. Weet iemand hoe dit werkt en of dit mogelijk is.

Ik heb kabelinternet via @home.

Groeten, Marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan