internet sporen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hewson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2003
Berichten
4
Mijn harde schijf ratelde enorm, waardoor ik binnen de garantie een nieuwe heb gekregen. Dit is op zich heel netjes en daar was ik ook al een beetje vanuit gegaan. Daarom heb ik van al mijn belangrijke bestanden een backup gemaakt en heb ik alle cookies verwijderd. Achteraf bleek dit onnodig te zijn omdat ze uit service oogpunt een kopie van de hd hebben gemaakt en op de nieuwe hebben gezet. Allemaal top dus. Toch heb ik een onbehaaqlijk gevoel en dat zal ik uitleggen. De verkoper die mijn harde schijf heeft ingenomen is ook mijn buurman. Stel dat ik vanuit een negatieve gedachte redeneer: kan hij nu mijn internetsporen via index.dat uitlezen en kan hij mijn internetbankieren inlezen?
 
welkom op helpmij!!

Ik weet niet welke vorm van internetbankieren je hebt. Maar ik ken er geen 1 waar je inkomt zonder password of ramdom code. Bij sommige heb je zelfs een apparaatje waar je je pas in moet doen (dacht ik)

Ikzelf gebruik telebankieren en daar heb ik een digipass bij (apparaat die iedere keer een andere code geeft)

Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel de pagina's die al een keer geladen zijn geweest en dat die dat worden opgevraagd. hetzelfde als bij de bezochte web adressen.
 
Die staan niet met de gegevens (geld) in beeld. Die moet je iedere keer opnieuw opvragen.

En als je rabobank hebt, dat zijn beveiligde sites waar je niet zonder code of password binnenkomt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ervaringen met bankieren via ABNAMRO en Fortisbank, tot nu toe geen problemen ondervonden. Je wordt via een beveiliging omgeleid om bij je eigen gegevens te kunnen komen. Volgens mij worden de online geraadpleegde financiele gegevens niet op de vaste schijf bewaard. Dus.. naar mijn idee geen zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan