Internet start 100 keer op als ik mijn computer start

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik zei jij krijgt zeer veel pop-up's ( volgens jouw screenshot ) en je zal moeten iets doen om deze pop-ups te stoppen :( ergens ben je flink besmet en die nu zal moeten goed en meer op virusen en malware gescand worden :(
........... :( misschien iemand zal hier nog bijspringen en goede scanner nog vertellen, .....gewoon afwachten op meer reacties dus ...:(

Laatst bewerkt:
Heb je het probleem ook in de "veilige modus met netwerkmogelijkheden"?
Controleer of je het probleem ook met een andere browser hebt, FireFox b.v.
Deze tip heb ik nog voor je gevonden (Eng).

Laatst bewerkt:
Met dat netwerkmogelijkheden heb ik nog niet geprobeert maar ik heb het niet met andere browsers

Voor zeker te zijn moet je die optie ook proberen, je kunt hem naderhand toch weer verwijderen? Een pc kan meerdere browsers hebben.

Zit er toevallig een sneltoets op je toetsenbord waarmee je Internet kan openen die misschien vast geplakt zit?

misschien dom antwoord maar geprobeerd om terug te zetten naar een herstelpunt voordat je het probleem had?

Nee er zit geen sneltoets vast geplakt maar heel erg bedankt voor je reactie

Geen een antwoord is dom ik kan er misschien heel wat van leren. en ook niet:(

Het lijkt erop dat dit een gebed zonder eind gaat worden. Het is denk ik handiger dat iemand met kennis van zaken eens op je PC zelf naar dat probleem kijkt. Heb je iemand in de omgeving die dat voor je kan doen? Anders wil ik wel een poging wagen via Teamviewer.

Ja, die versie heb ik ook.

Heb je mijn skype nodig of mijn e-mail dat lijkt mij iets veiliger om hier zomaar mijn teamviewer gegevens te plaatsen?

Via Skype is prima.

IK heb je een verzoek gestuurd. Je Skype naam kun je hier nu weer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan