internet stopt steeds!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mizzy girl

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hallo daar!:d

Kan iemand mij misschien helpen? ik heb namelijk een probleempje..
ik heb thuis draadloos internet, ik weet niet of dat er toe doet maar het
gaat erom dat als ik op internet zit, dan staat het vast, en dan probeer
ik het uit te klikken, dan wil dat niet, dus dan blijf ik op dat kruisje klikken
en dan krijg ik een scherm het programma werkt niet meer; wat wilt u doen?

en dan heb ik 3 opties; :shocked:
- afsluiten
- wachten tot het reageert
- opnieuw opstarten

ik heb overigens windows vista

Kan iemand mij helpen?:eek:
Groetjes,

Michelle

Ik neem aan dat de "Internet Explorer" blijft hangen? Als dit zo is, zijn er een aantal dingen die je kunt doen.

Klik op Start, ga naar Configuratiescherm, en vervolgens naar Internetopties. Deze kun je trouwens vinden onder "Netwerk en Internet" of iets dergelijks (Sorry, nooit Vista gebruikt :P). Ga dan naar het tabblad "Geavanceerd" en klik onderaan op "Instellingen Herstellen". De Internet Explorer instellingen zouden nu moeten zijn hersteld (het kan ook een invoegtoepassing zijn, deze dienen handmatig te worden uitgeschakeld, meer info hierover wanneer je probleem met bovenstaande tip niet is opgelost).

Mocht dit niet helpen, dan kun je eens kijken welke versie van de Internet Explorer je gebruikt. Dit zou je kunnen checken door in de Internet Explorer zelf op Help te klikken en dan onderaan op "Over Internet Explorer", waarna je de versie kunt zien. Kun je "Help" niet vinden? Klik dan 1 keer op de linker ALT toets (links van je spatiebalk), hierna zou het menu moeten verschijnen.

Nog vragen of helpt het niet, dan help ik je graag verder, of iemand anders natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan