Internet traag, trager, traagst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flockster

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Ik hoop dat ik hier op de goede plaats mijn probleem uitleg.

Hallo allemaal.
Ik heb sinds kort een probleem met mijn internet verbinding.

Websites laden, filmpjes kijken, spelletjes spelen; alles gaat sinds een paar dagen zeer traag.

Het lijkt alsof het met pieken en dalen gaat, soms laad een site/filmpje helemaal niet en soms gaat het redelijk snel.

Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met een TrackingCookie melding die ik bij AVG krijg:

---> atdmt[2].txt
atdmtcookie.jpg

weet iemand hoe ik deze cookie kan verwijderen?
Ik heb al gegoogled zonder veel resultaat..

En als het onwaarschijnlijk is dat mijn probleem te maken heeft met deze cookie wat zou dan de oorzaak kunnen zijn van mijn trage internet?
Ik heb geen draadloos internet en er zijn geen downloads bezig op andere PCs in mijn netwerk.

Ik heb al Malwarebytes anti Malware geinstalleerd en uitgevoerd maar die vind/verwijderd niks.

Ook CCleaner verteld mij niks

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Bvd,

Kiron

ja meerdere keren, maar het bestand blijft zichzelf er weer neerzetten..

zeer vervelend..

Ik heb even gegoogeld, en dit is wat ik kreeg:

Go to your Internet settings-Click the privacy tab- navigate to where it has fields to add or block sites. In the field, type ATDMT.com then click block. It will NOT allow ATDMT to add a cookie ever again.

Anders kan je even zelf verder kijken:

Code:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&biw=1366&bih=575&q=tracking+cookie+.atdmt&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=tracking+cookie+.a&gs_rfai=

Ik gebruik google chrome, en dit is een van de eerste dingen die ik heb geprobeerd maar de cookie blijft zichzelf weer in die map plaatsen.

Oke, het ligt waarschijnlijk toch niet aan die tracking cookie, want op de andere PC in het netwerk vind hetzelfde probleem plaats..

Heeft iemand enig idee?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan