Internet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metse

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
90
Mijn internet is zeer traag.Het rare is dat mijn vriendin hare compu wel op het net kan en zij heeft verbinding met het net via mijne compu (netwerk dus).Bij haar verloopt alles normaal en bij mij gaat het zeer traag. Het is zelfs zo erg dat bepaalde sites (vb google) niet meer gaan.Heb ne virusscan gedaan en had het virus script/exploit.Is volledig verwijdert.
Dit heeft niets verandert aan de internet affaire.
Heb ad aware laten lopen en alles verwijdert van spyware maar dat heeft ook niet geholpen.
Aan wat zou het eventueel kunnen liggen??

Thanx

os:xp
 
Kabel of ADSL?

heb je toevalig niet per ongeluk een proxyserver in Internet Explorer aan staan?
 
Download Adaware 6 of Spybot S&D om je computer op spyware te scannen. Vergeet niet te updaten voordat je gaat scannen.

Spybot S&D: Eerst klik je links op Online, dan "Search For Updates", en vervolgens alle updates aanvinken en downloaden. Nu Internet Explorer afsluiten.
Vervolgens klik je linksonder op "check for problems", laat scannen, en laat SB tenslotte alles verwijderen/herstellen dat in rood aangegeven wordt.
Het programma maakt automatisch backups aan.

AdAware 6: Na het installeren klik je op de globe rechtsboven en haalt de laatste update op. Dan sluit je het programma eerst af en daarna start je het weer zodat het ook werkelijk de laatste update in gebruik neemt. Na het scannen vink je alles aan en klik je eerst op quarantaine om een backup te maken, voordat je op Next klikt.

Als dat niet helpt:
Download dan: HijackThis log Zorg dat je minstens versie 1.96 hebt. Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.
Fix nog niets. Er zitten ook dingen tussen die je echt nodig hebt.

Groetjes,

Pieter
 
Heb het gevonden.
Mijn instellingen van de lan verbinding waren niet goed.
 
Geplaatst door Metse
Heb het gevonden.
Mijn instellingen van de lan verbinding waren niet goed.

welke instellingen stonden niet goed ??
 
Automatische configuratiescript stond niet aangevinkt.
Het adres was ook niet ingevuld

Cya and thanks 4 the help
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan