internet uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdeb

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2003
hallo

hoe kan ik de internet verbinding uitschakelen als ik een kabel modem heb

bvd frank

ehh,

door, na de computer aangezet te hebben. niet op IE of O(E) te klikken komt er toch geen verbinding tot stand en is 't uitgeschakeld........ ?

en als je bedoelt dat wanneer er reeds verbinding is en je wilt 'm sluiten ..? Dan rechtsklik op het icoontje van de verbinding (dubbele monitortjes) en kiezen voor "sluiten / verbreken van verbinding")

Laatst bewerkt:
toch vraag ik me af, waarom je je kabelverbinding zou willen sluiten... :confused:

je kunt natuurlijk ook de kabelverbinding uitschakelen door gewoon de internetkabel uit je computer te trekken, maar idd ik vind het ook vreemd waarom je je kabelverbinding wilt afsluiten

ik wil het uitschakelen omdat ik wil defragmenteren en dan moet mijn firewall uit dus heb ik ook liever mijn kabel uit en op 95 had ik een programmaatje maar dat werkt niet op xp vandaar de vraag

Dan haal je zoals eerder gezegt je netwerkkabel eruit

ik heb nu net dat icoontje vanonder bij mijn klok gezet en nu kan ik het gewoon uitschakelen

verbinding verbreken

ik ben het niet met de voorgaande berichten eens ik heb adsl en dat is ongeveer gelijk aan kabel dacht ik ik heb mijn verbinding zo ingesteld dat ik eerst op de icons van internet of e-mail moet klikken om verbinding te maken en het afsluiten van de verbinding gaat gemakkelijk als je verbinding hebt door op de dubbele monitoren te klikken recht onder op je taakbalk.
als ik het mis heb hoor ik dat graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan