Internet Uitval S'Avonds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siebbbb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Beste mensen

ik heb een heel raar probleem en heb het niet zelf kunnen oplossen dus vraag ik het aan jullie
Als ik overdag op internet zit doet alles het prima. ik val dan geen een keer weg

maar rond een uur of half 11 begint het gedonder:confused:
Dan valt me internet ff 40 seconden weg en dan brand op de modem een oranje lampje wat knippert, daarna word het weer groen en ik kan ik weer normaal internetten
Maar na ongeveer 20 minuten - half uur valtie weer weg. Op Alle 2 de Pc's en op de ps2 ook
Dus mijn vraag was, hoe kan ik dit probleem verhelpen

Alvast Bedankt..:thumb:

Heb je er een soort klok timer tussen zitten.

Nee dat zit er niet tussen, en het internet is ook gewoon goed aangesloten
daarom vind ik het vaag dat hij alleen S'avonds uitvalt :confused:

Bedankt voor je snelle reactie:D

router

Hoi,

Mijn eerste gedacht zou ook uitgaan naar Humpe zijn reactie. Heb zelf een tijd geleden bij mijn zus de router moeten instellen zodat de kinderen na 11h niet meer konden internetten. Zeker van dat je nergens in je router zo iets hebt ingesteld? Is misschien eens na te kijken al is het dan raar dat het na een tijdje wel weer gaat....:confused:

Heb je dit probleem sinds kort of al langer. Mijn broer had dit probleem regelmatig dus ook overdag en toen hebben ze zijn ADSL-signaal verlaagd en nu is dit probleem verholpen, slechte lijn, te ver afgelegen...

Groeten,
Danny

En hoe kan je zo Signaal Verlagen?:p
En ik heb het al vanaf het begin dus het is heel vaag :(

ik ben nnu op vakantie dus ik kan even niet meer reageren maar alvast bedankt voor de tips:thumb:

En hoe kan je zo Signaal Verlagen?:p
En ik heb het al vanaf het begin dus het is heel vaag :(

ik ben nnu op vakantie dus ik kan even niet meer reageren maar alvast bedankt voor de tips:thumb:

Hoi,

Dit kan volgens mij enkel je ISP doen. Wel raar dat het enkel 's avonds zou zijn, daarom misschien je provider hierover eens informeren?

Groeten,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan