internet uitval!

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Goedendag,

ik zit met een kleine irritatie, en dat is dat mijn internet op mijn laptop steeds wegvalt
Dit gebeurt elke ong 10 a 15 min voor ong 30seconden tot 1minuut
Ik vraag me af wat ik hier aan kan doen en ervoor kan zorgen dat ik een stabielere verbinding heb?

alvast bedankt!

Hoi,
Welke windows versie heb je, werk je met een ethernet kabel of wireless, en zijn er nog meer apparaten in huis dje verbinding van de router vergen? Weet je trouwens of het aan je router of aan je pc ligt?

Gr. Nick

Ik werk met wireless en heb verder geen apparaten op een xbox na, maar die staat nooit tegelijk met de laptop aan, ik weet niet of het aan mijn pc of router ligt.. ik denk eerder aan de pc want ik heb geen uitval als ik op xboxlive zit

Doe eens een reset van je router...

Probeer in het netwerkcentrum de adapters voor draadloze internetverbinding eens uit te schakelen, dan de computer opnieuw opstarten, en dan pas de adapters weer inschakelen. Dit kan helpen.

ik zit bij ziggo en heb ook die draadloze router van hun,

Ik zal dat eens proberen nick!

ik zat te kijken nick maar ik kan dat niet echt vinden... sorry niet zo technisch met laptops:p

Haha okee, ik gebruik windows7 dus ik zal het op z'n vistas uit te leggen haha.

Start --> Configuratiescherm --> Netwerk en internet --> Netwerkcentrum --> Links in de balk zie je 'adapterinstellingen wijzigen' klik daarop --> Dan kom je op een scherm met allerlei verbindingen, klik met rechtermuisklik op 'Draadloze netwerkverbinding' en klik op Uitschakelen.

Start de computer opnieuw op en schakel de adapter weer in op dezelfde manier als bij uitschakeling.

Dit was op de windows7 manier, misschien dat er hier wat vista mensen zijn die hem opnieuw kunnen uitleggen maar dan met de worden die vista gebruikt?
Probeer het in ieder geval :P

Groeten,
Nick van Loon

nee ik kan het niet op de windows 7 manier vinden nick, ik zoek het wel op google ofzo....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan