internet upc power en niet sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
4
ik ben overgegaan van starter naar power en ik heb gedaan wat jij vertelde
- Internet explorer opstarten
- Intypen in de adresbalk: prov.upc.nl zonder www en zonder http://)
- Dan inloggen met de SID en het wachtwoord wat op je overeenkomst chello staan
- Deze doorlopen.
- PC afsluiten
- Router van de stroom halen (als je die hebt)
- Modem van de stroom halen
- 30 seconden wachten.
- Modem weer aansluiten
- Minuutje wachten tot het modem weer helemaal online is.
- Router aansluiten
- Computer opstarten

bij speedtest een controle gedaan maar 433,8 kbytes/sec download
159,2 kbytes/sec upload
en op de persoonlijke site van upc geeft hij wel aan dat power is geactiveerd..
hoe kan dat dan allemaal.....dus ik vindt het een slechte zaak van upc.meerdere malen gebeld en gemaild..maar ik krijg van die mensen geen antwoord hoe dit kan..

groetjes brian
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag even een eigen plaats gegeven.
Het is niet de bedoeling om in de vraag van een ander verder te gaan.
____

Heb je er een route rtussen zitten>
Wat voor snelheid krijg je te zien als je een test uitvoerd op: http://test.net.upc.nl/ ?
 
ja ik heb een router er tussen,maar volgens een medewerker van upc mag dat niks uitmaken..en op de door jou aangegeven site geeft hij dit aan..

Uw IP adres & (none)) heeft geen toegang tot deze server, omdat het niet in gebruik is door UPC/chello in Nederland.
Mocht deze melding naar uw mening niet correct zijn dan kunt u een email sturen aan reactie@test.net.upc.nl.....

dit snap ik ook niet ik heb weldegelijk chello..internet en bellen..daarom ,ik heb vaker problemen met deze mensen.ik wordt elke keer op het verkeerde pad gezet..

ik heb verder niet zoveel verstand van computers ed..jammer dat upc mij zo laat zitten..gr.brian
 
Dat hij dat aangeeft op die site komt meest waarschijnlijk omdat jij een IP-adres krijgt wat met 77 begint. Dit is een nieuwe range welke nog geen toegang heeft tot de testsite.

Je zou voor de zekerheid toch eens zonder router kunnen proberen om te zien of het toch wat uitmaakt qua snelheid. Want het wil toch wel eens zo zijn, als de router niet goed ingesteld is bijvoorbeeld, dat je een tragere verbinding krijgt als je er een router tussen hebt.
 
ip-adres

je hebt gelijk mijn ip adres begint met 77,en er komt in het weekend iemand kijken of de instellingen van de router anders moet,want nogmaals ik heb er weinig verstand van,ik doe wat ik door krijg van upc(nog geen reactievan gehad,vindt je het niet schandalig?)en ik heb gedaan wat jij nij adviseerde..ik zal je op de hoogte houden na het weekend of het allemaal iets geholpen heeft..zou het mischien kunnen dat ik een router van upc moet kopen..volgens de site van upc moet dit beter zijn...ik kan me dat niet voorstellen,volgens mij is dat een verkoop praatje..maar ik wil je wel bedanken voor de moeite die je voor me doet om me verder te helpen..bedankt..brian
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is niet verplicht om een router van UPC te kopen.
Het is wel zo, dat als je er een koopt, dan je ondersteuning kan krijgen op het aansluiten van de router en het instellen van het netwerk.
Als je een eigen router koopt dan hoeven de helpdeskmedewerkers van UPC je daar geen ondersteuning op te leveren.
 
met en zonder router maakt geen verschil,download is gemiddeld 591.9 kbyte/sec(4,7 mb?)
upload is 136,8 kbytes..mijn buurman heeft ook upc power en hij komt ook niet veel hoger..soms geeft de test aan 650 kbytes/sec maar hoger heb ik nooit gehaald..ik laat het zo maar..ik ben niet iemand die veel downlaod,maar ik hat het wel mooi gevonden als ik had gekregen van upc waar ik voor betaal en wat ze me beloven..maar het is niet anders..mijn broer (die woont ook in de buurt) haalt met power niet eens zo hoog als ik..en hij doet veel films downloaden en hij vertelde mij dat ik me niet zo druk moet maken om die paar waardes omdat ik eerst upc starter had en toen veel en veel langzamer was..hij vertelde me ook dat upc die waardes wel belooft maar dan moet er niemand op internet zitten..dan kan je wel eens die 6.5 mb halen..maar omdat het nu eenmaal heel druk is op internet..vooral hier in nijmegen..maar ik wou je wel bedanken dat je er de moeite voor gedaan hebt om me verder te helpen..wat ik wel schandalig vindt van upc is dat ik tot de dag van vandaag geen reactie heb gehad van de helpdesk..en ik heb vorige week maandag een emailtje gestuurd..jammer..ok nogmaals bedankt..gr..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan