Ardewan
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2010
Hallo,
Ik heb een sitecom wl-352 x2 internet stickje voor mijn pc.
Probleem was dat als ik hem direct in mijn usb ingang in mijn computer stop dat het internet dan traag is.
De oplossing hiervoor was een usb verlengkabel kopen zodat je het stickje dicht bij het raam kan houden.
Alleen als ik het stickje in de verlenger stop staat er:
"Het Usb wordt niet herkend. Een van de op deze computer aangesloten usb-apparaten werkt niet goed. Het apparaat wordt niet herkend."
Als ik andere usb sticks er in stop doen ze het wel.
Bijv. een opslag usb stick.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
EDIT: Ik heb ook een andere verlengkabel van ongeveer 1 meter waar het stickje het wel op doet.
Die is denk ik een stuk ouder.
Maar het licht niet aan het 5 meter verlengkabel omdat andere usb apparaten het er wel op doen zoals boven vermeld.
Ik heb een sitecom wl-352 x2 internet stickje voor mijn pc.
Probleem was dat als ik hem direct in mijn usb ingang in mijn computer stop dat het internet dan traag is.
De oplossing hiervoor was een usb verlengkabel kopen zodat je het stickje dicht bij het raam kan houden.
Alleen als ik het stickje in de verlenger stop staat er:
"Het Usb wordt niet herkend. Een van de op deze computer aangesloten usb-apparaten werkt niet goed. Het apparaat wordt niet herkend."
Als ik andere usb sticks er in stop doen ze het wel.
Bijv. een opslag usb stick.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
EDIT: Ik heb ook een andere verlengkabel van ongeveer 1 meter waar het stickje het wel op doet.
Die is denk ik een stuk ouder.
Maar het licht niet aan het 5 meter verlengkabel omdat andere usb apparaten het er wel op doen zoals boven vermeld.
Laatst bewerkt: