Internet valt om dezelfde tijd uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor windows gaat het om de sidebar.

dus ik moet gewoon al die antivirus software der af pleuren? en dan 1 installeren ?

Ja, meer kan ik niet zeggen. Dat is wss je verbindingsprobleem. 1 antivirussoftware en 1 firewall. :D
Laat me weten of het gelukt is. Meestal zal je een paar keer moeten herstarten omdat de verwijdering niet kan worden voltooid als het programma actief is, soms krijg je ook de optie om later te kunnen herstarten, dan kun je alle programma's in 1 keer verwijderen en dan herstarten.

Je bedoelt antivirussoftware en firewall?
Zelf draai ik Avast Free (de reden van deze alternatieve link is dat het bij Avast zelf lastig zoeken is). Deze software is gratis, je moet je wel eenmalig registreren en jaarlijks verlengen.
Als firewall heb ik de Comodo Firewall, ook gratis.
Over beide programma's ben ik al 2 jaar zeer tevreden over.

Ik zie ook Bullguard, ook Antivirussoftware, die mag de topicstarter er ook af pleuren!:)
Het er af pleuren van antivirussoftware is problematisch omdat er vaak restanten achter blijven waardoor een nieuw antivirusprogramma zich niet laat installeren. Daarom het programma AppRemover www.appremover.com gebruiken of Revo Uninstaller free http://revo-uninstaller.nl.softonic.com/

Overigens, is er sprake van betaalde software? Dan kan je natuurlijk Bullgard of Gdata aanhouden en de andere wegpleuren:P

ik vind het echt raar dat ik steeds geen eruit word geflikker met geen internettoegang.. andere computers hier hebben er geen last van.. kan het iets zijn met de Gateway?

ik krijg dit als antwoord als ik probleem oplossen doe.
De verbinding tussen uw toeganspunt,,router, of kabelmodem en internet is defect.

Precies zelfde probleem met een fritzbox 7340 en sinds 6-10-2011 alleen deze pc alles geprobeert maar geen oplossing...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan