Internet valt regelmatig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

f22raptor901

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
44
hallo,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag hier mag stellen omdat ik niet zeker weet of ik een adsl verbinding heb.

Maar dit is dus het probleem:
ik heb een breedband verbinding met een router verbonden met twee computers en een ps3. een computer is verbonden met de kabel en de ps3 en de andere computer(laptop) zijn draadloos verbonden, mijn probleem zit em dus bij de bedraade computer het internet regelmatig uitvalt. als dat gebeurt geven de lichten van de router meestal aan dat alles ok is en soms geeft het icoontje rechtsonder ook aan dat ik gewoon verbonden ben terwijl ik dan eigenlijk niet verbonden ben. bij de laptop en ps3 is er dan helemaal niks aan de hand. ik heb ook geprobeerd een paar websites te pingen als het internet het niet doet en dan staat er dat alle paketten zijn verloren.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
 
Geeft toevallig één van de apparaten misschien aan dat er een IP-conflict is? Dit kan namelijk ook de oorzaak zijn.
 
Oke,

Ik heb dit probleem ook een tijd gehad. Heb toen mijn computer een Static-IP gegeven en toen was alles opgelost. Nog vind ik dit persoonlijk raar maar ja. Misschien kun je dit ook proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan