internet valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertenbol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
4
hallo ik heb pas een nieuwe laptop, een acer 5920g met vista home premium.
sp1 geinstalleerd en ook drivers van de netwerkaddapter geupdate.

Nu het probleem: Het internet valt steeds uit ook al heb ik uitstekent ontvangst. Vervolgens reconnect hij zeg maar meteen weer maar ben je al met al toch 10 seconden offline, en ligt msn e.d. er weer uit.
Mijn broer heeft dezelfde laptop als ik en hij heeft er op dezelfde plek in 't huis geen last van.

Nog een vreemd punt is dat als ik bijvoorbeeld een film download via usenet hij geen een keer uitvalt, en zodra ik deze download stop hij gelijk uitvalt.

ik hoop dat jullie kunnen helpen.:thumb:
 
Hoi,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het feit dat je aangeeft dat je broer met dezelfde laptop geen last heeft geeft aan dat een component op de laptop het laat afweten.

Vaak kan de gebruikte beveiliging hier roet in het eten gooien. Probeer eens een avond met de wifi beveiliging af te zetten. Als alles goed blijft, probeer dan eens met een WEP beveiliging.
 
Bedankt voor je reactie,

Ons netwerk is onbeveiligd, maar werkt met met een mac-filter die je moet invoeren in de router. Het vreemde alleen bij dit gevalt is nog wel dat als ik download hij geen een keer uitvalt en zodra ik die stil zet valt hij gelijk uit.

Dit moet toch ergens een symptoom van zijn maar ik kan er echt nergens iets over vinden.
Zou dit dan aan de beveiliging liggen, of zou er ook hardware matig iets fout kunnen zitten?

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan