internet valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talal

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Berichten
8
beste Dames/heren

mijn internet valt steeds elke 5/10 minuten uit
dit is vooral wanneer ik FPS:Warrock speel

ik heb ziggo, ik heb al gebruik gemaakt van een open server maar dat hielp ook niet.
mijn modem heb ik ook gereset dat hielp voor 1 x.. zouden jullie mij aub willen helpe

mvg talal :thumb:
 
Welke browser gebruik je?
Heb je een draadloos netwerk of een bedraad netwerk?
 
ik heb een bedraad netwerk, 2 computers staan aangeslote
ik gebruik: internet explorer en mozzila firefox
 
Maar wat gebeurt er nu, zie je rechtsonder in beeld dat de netwerkverbinding weg is, geven de lampjes op je router iets vreemds aan, zijn alle lampjes (behalve standby) aan op je modem?

Het kan natuurlijk zijn dat er een storing bij Ziggo is. Het kan ook zijn dat er ergens een kabel kapot is,.
 
nee de lampjes blijven gewoon normaal, het is egt een time-out van paar seconde...en het is geen storing van ziggo want ik heb het al vele malen gehad(half jaar)
 
en die andere pc heeft die er ook last van?
 
bij de andere pc is het minder, ik heb het op mijn eige pc het ergst
 
minder? dus hij heeft er wel last van.

dan ligt het dus niet aan de kabel tussen je pc en de router.

hoe ziet jou netwerkopstelling eruit? zijn beide pc's rechtstreeks met de router verbonden.

of is de router met een switch verbonden die vervolgens de lijn verdeelt naar de 2 pc's.

als er namelijk een switch tussen zit kan het zijn dat de kabel tussen de router en de switch defect is of mss de switch zelf wel.
 
als de pc rechtstreeks aan de router hangt heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?

de kabel tussen de switch en de router al eens vervangen?
 
vroeger toen was die rechstreek verbonden, nee toen was het geen probleem. maar toen ik mijn eigen pc kreeg en die naar de zolder bracht. had ik in het begin ook nergens last van
ik ga het even probere..
 
dat gaat niet lukken, want het het is een priegel werk, het zit door alle muren heen
 
dat gaat niet lukken, want het het is een priegel werk, het zit door alle muren heen

maar je kunt je router loskoppelen, en hem dan naast je modem zetten en er een andere kabel tussen zetten
 
nee want, er zitten nog andere dingen aan: en die zitten alleen beneden. boven dus niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan