Internet valt steeds weg Netgear N 150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spitbull

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2011
Goedemiddag allemaal,

Ik heb al een ruime tijd het probleem dat mijn draadloos Internet steeds wegvalt. Ik heb een Compaq Presario cq61 en ik zit bij Ziggo. Ik word er best wel gek van aangezien ik veel game dus valt het spel ook steeds weg. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Haal de stroom een 10 seconden van je router af.

Begin dan eens met een bekabelde aansluiting uit te proberen.

Geen problemen?
Dan zal je het in zaken als type beveiliging, kanaal, afstand, storende elementen, update WLANdrivers, compabiliteit WLAN met router etc. moeten zoeken.

Begin dan eens met een bekabelde aansluiting uit te proberen.

Geen problemen?
Dan zal je het in zaken als type beveiliging, kanaal, afstand, storende elementen, update WLANdrivers, compabiliteit WLAN met router etc. moeten zoeken.

Als ik een bekabeling aansluit heb ik geen last van Internet uitval maar als ik op een draadloos netwerk zit wel. Nou heb ik een programma gedownload waar je kan zien wie er in jou buurt op welk kanaal zit. Ik zit op kanaal 4 en er zitten overal 2 kanalen tussen, dat is volgens mij goed. Ik zal eens even verder zoeken, bedankt alvast!

Compleet resetten.
Resetknopje indrukken, stroom eraf (knopje ingedrukt houden ) 1/2 minuut zo laten.
Stroom erop (nog steeds het knopje ingedrukt houden ) 1/2 minuut zo laten.
Prik nu een utp kabel in een van de lanpoorten en log in op je router.
Instellingen aanpassen (beveiliging niet vergeten) en het zou weer in orde moeten zijn.

Compleet resetten.
Resetknopje indrukken, stroom eraf (knopje ingedrukt houden ) 1/2 minuut zo laten.
Stroom erop (nog steeds het knopje ingedrukt houden ) 1/2 minuut zo laten.
Prik nu een utp kabel in een van de lanpoorten en log in op je router.
Instellingen aanpassen (beveiliging niet vergeten) en het zou weer in orde moeten zijn.

Oke, ik zal dat eens proberen dan. Top, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan