Internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

rensvlemmings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
hallo,

ik ben Rens Vlemmings en ben een trotse bezitter van een Sony Ericsson Xperia Ray, ik heb deze telefoon nu een week maar kan niet op internet. steeds als ik mij telefoon met de router verbind valt in heel het huis de verbinding om de 2 á 3 minuten weg. ik heb de router al een paar keer gereset maar het helpt niet. heeft iemand een oplossing? pleas

GR rens

Rens, hallo, dit stappenplan al doorlopen. klik normaal zou het toch geen probleem moeten opleveren.;)

hallo manamana, heb ik al een paar keer door gelopen. maar de router valt steeds uit.

hallo manamana nee werkt niet. alleen de wifi werkt niet. en aangezien in prepaid heb kan ik dus geen dataverbinding hebbe

Ben je al bij de probleemoplosser geweest. Die twee linkjes automatisch en handmatig werken niet. Heb je nog recht op ondersteuning, heb je nog garantie. Het zou het toch moeten doen met die twee ondersteunende linkjes. Ik kan je daar verder niet mee helpen ik kan je alleen nog doorverwijzen naar de probleemoplosser. klik.

Het ligt denk ik niet aan je verbinding als je anders wel gewoon op internet kunt.
Dan kan ik me niets anders bedenken om je toestel in te stellen naar de fabrieksinstelling.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan