Internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michplay

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2015
Event Waar het disconecten mee begint:

gevolgd door:
ec1express EventID: 33
Intel(R) 82579V Gigabit Network Connection
Network link has been established at 100Mbps full duplex.

20150822_092559000_iOS.jpg

gevolgd door:
ec1express EventID: 27
Intel(R) 82579V Gigabit Network Connection
Network link is disconnected.

20150822_092608000_iOS.jpg

of de router die steeds disconnect of is het toch me pc die het zelf doet

Dit blijft ook verschijnen.
distributecom.jpg
dit heb ik geprobeerd daartegen:
http://www.updatexp.com/dcom-windows-xp.html

Laatst bewerkt:
Is de netwerkkabel wel goed?

Probeer het eens met een andere kabel, liefst eentje die kant-en-klaar gekocht is.

Overigens levert het zoeken naar {14083C53-B8E7-48E4-9320-811F3478C4A4} op dat dat de fancontrol applicatie voor Asus moederborden zou moeten zijn. Dus heb je inderdaad een Asus moederbord in je pc/laptop, dan kun je het verhaal over DCOM als oorzaak alvast schrappen.
AsusFanControlService.exe (ASUS Motherboard Fan Control Service/ASUSTeK Computer Inc.)

Tijs.

Laatst bewerkt:
asusfanexpert.jpg

Klopt ik zie het dankje :)
programma verwijderd

Laatst bewerkt:
Hmm en toch komt deze melding nog altijd voor
even terug installeren en weer opnieuw proberen of zal die nog ergens als service op de achtergrond actief staan?

Ja, installeer het maar even opnieuw.
Overigens heb ik tussendoor niet gereageerd omdat je nog helemaal geen terugmelding over je originele probleem hebt gegeven, waar ik een tip over gaf (=andere netwerkkabel).

Dan nog wat: Je beschrijft 0,0 over de omstandigheden waaronder het gebeurt. Gebeurt het tijdens het uit slaap-/sluimerstand komen van de laptop, dan zou het kunnen zijn dat deze firmware update je probleem verhelpt. Nogmaals: Alleen tijdens het uit slaap-/sluimerstand komen van de laptop! Lijkt bij jou niet van toepassing, omdat de errorcodes niet 10 zijn maar 33 en 27.

Tijs.

Laatst bewerkt:
De netwerkkabel is prima want hij doet het namelijk bij 2 verschillende kabels waarvan 1 cat6 is. (kant en klaar kabel)
De Draadloze verbindingen vallen trouwens op precies hetzelfde moment weg als de bekabelde verbinding
de omstandigheiden waarin het gebeurd is regelmatig maar niet met regelmaat
het bebeurd tijdens idle, het gebeurd tijdens gamen, het gebeurd tijdens browsen
volgens het event log dan, het enige moment waarin ik er echt last van heb is tijdens het gamen natuurlijk.
de pc heeft geen in slaap val modus aanstaan
"de computer mag dit aparaat uitschakelen om energie te besparen" staat ook uitgevinkt. bij de netwerk adapter

ik heb tussendoor ook nog andere kanalen geprobeerd op de 2.4gh verbinding
heb ook nog de antenne een tijdje uitgezet en dan is het probleem weg
( dus alleen bekabeld )
dan is alles juist in orde.

Laatst bewerkt:
Dan is het probleem dus niet op jouw computer maar met de router................ Die informatie had in je startposting thuisgehoord(!)
Kijk bij de fabrikant van de router na of er firmware updates zijn voor jouw type router en of die deze verbindingsproblemen verhelpt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan