internet valt uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hoi,

sins ik een sweex router draadloos heb gekocht

laptop draadloos gewone pc via netwerkkabel
valt hij steeds om de zoveel tijd uit ik kan dan nog wel naar het bekende 192.168.62.1 of 10.0.0.138
maar soms pakt hij alles dan weer op soms ook niet maar dan zit je iets te doen valt alles weer weg

wie kan dit probleem oplossen

Gr tim

nu heb ik verlopig een fireware toegepast

nu staat de datum in de router op aug 2004 en de update was van 8-2-2005.

zal wel goed zijn maar de update was van aug 2004 en de datum op internet staat op 8-2-2005

ik hoop dat hij het nu wel doet

Geplaatst door gebruiker56
Hoi,

sins ik een sweex router draadloos heb gekocht

laptop draadloos gewone pc via netwerkkabel
valt hij steeds om de zoveel tijd uit ik kan dan nog wel naar het bekende 192.168.62.1 of 10.0.0.138
maar soms pakt hij alles dan weer op soms ook niet maar dan zit je iets te doen valt alles weer weg

wie kan dit probleem oplossen

Gr tim

Zo te zien heb je een Speedtouch voor je Sweex staan.
Is dat een oude Home versie of een 510 ? Indien het een 510 is dan heb je 2 routers achter elkaar staan en dat is onnodig en maakt het er niet makkelijker op.

Dan is het idd de Home variant.

Maak je gebruik van de clientsoftware ? Indien ja staat de wireless zero binnen XP uit ?
Draaien er ook P2P achtige programma's ?

Hoi,

nee nog steeds werkt het niet:(
kan iemand mij nog verder helpen ik heb niet de 510 versie dat is zeker!

MVG Tim

Ik heb precies hetzelde probleem. Zij het met een gewone sweex router. Internet werkt perfect todat ik p2p achtige software ga draaien, daarna valt hij om de zoveel tijd uit.

Geplaatst door SphiXS
Ik heb precies hetzelde probleem. Zij het met een gewone sweex router. Internet werkt perfect todat ik p2p achtige software ga draaien, daarna valt hij om de zoveel tijd uit.

Hoi,

nee ik gebruik hellemaal geen psp programma

gr tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan