Hey
We hebben kort geleden een nieuwe router gekocht (Philips ADSL modem multiservices Voice)
Het probleem is dat hij om de zoveel tijd (willekeurig tussen 2 en 15 minuten neem maar) zijn verbinding verliest.
Ik heb volgende foutmeldingen gekregen van een hulpprogramma:
1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer. De internet diagnose en herstel assistent kan uw TCP/IP stack opnieuw configureren naar een voordien werkende versie.
Klik op Volgende om de TCP/IP stack te herconfigureren en de internetverbinding te testen.
2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.
De internet diagnose en herstel assistent zal uw adapter opnieuw configureren om dit wel te doen. U kan deze wijziging achteraf steeds ongedaan maken moest dit nodig zijn.
Klik op de knop Volgende om uw netwerk adapter opnieuw te configureren en de internetverbinding te testen.
Ik ken er niet veel van maar het heeft ook wel iets met DHCP te maken denk ik...
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Kets
We hebben kort geleden een nieuwe router gekocht (Philips ADSL modem multiservices Voice)
Het probleem is dat hij om de zoveel tijd (willekeurig tussen 2 en 15 minuten neem maar) zijn verbinding verliest.
Ik heb volgende foutmeldingen gekregen van een hulpprogramma:
1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer. De internet diagnose en herstel assistent kan uw TCP/IP stack opnieuw configureren naar een voordien werkende versie.
Klik op Volgende om de TCP/IP stack te herconfigureren en de internetverbinding te testen.
2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.
De internet diagnose en herstel assistent zal uw adapter opnieuw configureren om dit wel te doen. U kan deze wijziging achteraf steeds ongedaan maken moest dit nodig zijn.
Klik op de knop Volgende om uw netwerk adapter opnieuw te configureren en de internetverbinding te testen.
Ik ken er niet veel van maar het heeft ook wel iets met DHCP te maken denk ik...
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Kets