Internet valt vaak uit bij nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

kets

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
9
Hey

We hebben kort geleden een nieuwe router gekocht (Philips ADSL modem multiservices Voice)
Het probleem is dat hij om de zoveel tijd (willekeurig tussen 2 en 15 minuten neem maar) zijn verbinding verliest.
Ik heb volgende foutmeldingen gekregen van een hulpprogramma:

1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer. De internet diagnose en herstel assistent kan uw TCP/IP stack opnieuw configureren naar een voordien werkende versie.

Klik op Volgende om de TCP/IP stack te herconfigureren en de internetverbinding te testen.

2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.

De internet diagnose en herstel assistent zal uw adapter opnieuw configureren om dit wel te doen. U kan deze wijziging achteraf steeds ongedaan maken moest dit nodig zijn.

Klik op de knop Volgende om uw netwerk adapter opnieuw te configureren en de internetverbinding te testen.

Ik ken er niet veel van maar het heeft ook wel iets met DHCP te maken denk ik...
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt

Kets
 
Ik heb dit ook gehad Ik heb een Fireware update gedaan nu werkt het weer en valt het niet meer uit :D:thumb:
 
En had jij ook dezelfde router als ik? die philips adsl multivoice?
En hoe doe je zo'n firmware update dan?
 
Nee Zelf heb ik een Sitecom Wl-535.
Maar bij mij heeft een Firemare update wel gewerkt ,maar let op ":
je moet wel Je instellingne opnieuw instellen en ik weet niet of er een firemare Update is Voro Jou Modem/Router
 
1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer. De internet diagnose en herstel assistent kan uw TCP/IP stack opnieuw configureren naar een voordien werkende versie.

Klik op Volgende om de TCP/IP stack te herconfigureren en de internetverbinding te testen.

2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.

De internet diagnose en herstel assistent zal uw adapter opnieuw configureren om dit wel te doen. U kan deze wijziging achteraf steeds ongedaan maken moest dit nodig zijn.

Klik op de knop Volgende om uw netwerk adapter opnieuw te configureren en de internetverbinding te testen.

Kets

En heb je de genoemde aanwijzingen ook opgevolgd??
 
Ja dat is het hulpprogramma van belgacom adsl maar nadat ik die stappen gevolgd heb zegt die dat de problemen opgelost zijn maar dat zijn ze dus niet...
Ik heb alternatieve oplossingen nodig...
 
Halloooo? Op posts van vandaag reageren ze sneller dan op deze die ik 3 dagen geleden gepost heb....
Weet niemand hier raad mee, kijk naar het eerste wat ik hierboven stuurde aub.

Kets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan