internet valt weg bij opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan vd voet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Berichten
1
hallo,

wij hebben thuis een netwerk met een Globesurfer III modem, waarop 1 desktop via kabel is aangesloten en 4 laptops draadloos. sinds pas valt het internet weg als ik mijn laptop, een packard bell dot s2 met win7 starter, opstart en dan kan niemand meer internetten. ook kunnen we sinds die tijd met een andere laptop, een hp met win7 home premium geen goede verbinding meer maken met het netwerk, windows geeft aan dat de browser geopend moet worden om in te loggen maar als je dat doet geeft hij een HTTP fout 403 verboden. met alle andere pc's in het netwerk zijn er geen problemen zolang de packard bell niet opgestart word, op de desktop en de ene laptop draait vista, op de andere laptop win7. weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden?
ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.

mvg, Johan vd voet
 
Laatst bewerkt:
kijk even of er iets in het win file zit dit kan veel veroor zaken deze bestanden kan je terug vinden in

c:/windows/system32/drivers/etc/host (het is het bestand host)

open het met notepad en kijk even wat er in staat.
2e methode dat je kan proberen is de arp tabel van die computer die moeilijk doet te legen let wel op dat je niets van internet opstaan hebt dus geen browser geen email geen msn geen torrent downloader

dan cmd arp -d
eenmaal dat uitgevoerd doe je weer arp -a
laat het even weten wat het resultaat is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan